

Vad är Costway Dropshipping?
Dropshipping är en handelsmodell utan mellanhänder som erbjuder återförsäljare möjligheten att dra stora fördelar genom att sälja produkter direkt från tillverkaren till kunden. Återförsäljare lägger helt enkelt beställningar på Costways webbplats. Costway skickar produkterna direkt till kunderna. Din vinst är skillnaden mellan ditt försäljningspris och listpriset för varorna på Costway.se.
Ju mer du säljer, desto mer tjänar du och desto högre vinst!
Varför välja Costway?
-
Många marknader
Vårt mål är att föra Costway till hela världen. Vi finns nu representerade i DE, FR, IT, ES, AT, BE, US, CA, UK. Säljare från eBay och andra plattformar är alltid välkomna.
-
Uppnå högre vinster
Inga installationsavgifter för din dropshipping-verksamhet.
Du kommer att belönas med inlösbara kuponger och erbjudanden oavsett din dropship-nivå. -
Snabb och fri frakt
Costway täcker alla kostnader, från förpackning till frakt. Vi skickar varan direkt till dina kunder. Du har inget arbete eller kostnader förknippade med frakt. Produkterna kommer att skickas till dina kunder i hela Tyskland (fastlandet) inom 3-5 arbetsdagar.
-
Lägre priser
Du kommer att få betydligt lägre priser än andra plattformar som eBay, Amazon, etc. när du använder våra dropshipper-kuponger. Ju högre nivå du har, desto större förmåner får du.
-
produktsupport
Efter certifieringen kommer vi att förse dig med en CSV-fil som innehåller allt du behöver: länk till bilder, produktbeskrivningar, lagerhantering. Fri användning av Costways produktbilder och produktbeskrivningar. Förutom den första bilden av varje artikel. Men använd dina egna EAN-koder.
-
Vår garanti
Vi erbjuder 90 dagars returgaranti.
Vi garanterar dig ett snabbt svar.
Vi garanterar att din integritet kommer att respekteras.
Obs: Frakt är gratis inom Tyskland (endast fastlandet, öar undantagna). För leverans till öar förbehåller vi oss rätten att ta ut ökade fraktkostnader eller att annullera beställningen. På följande platser tar vi ut fraktkostnader på 30 kr: Hiddensee, Nordfrisiska öarna, Ostfrisiska öarna, Helgoland, Neuwerk, Chiemsee.
Dropship-rabatter och kuponger
-
Nivå 1
Sammanlagt belopp*:
< 1000 krDu tycker om:
2% rabatt
extra kuponger
(totalt 8 kr)1 kr = 1 poäng
-
Nivå 2
Sammanlagt belopp*:
1000 kr - 4000 krDu tycker om:
3% rabatt
extra kuponger
(totalt 69 kr)1 kr = 1 poäng
-
Nivå 3
Sammanlagt belopp*:
4000 kr - 10000 krDu tycker om:
4% rabatt
extra kuponger
(totalt 183 kr)1 kr = 2 poäng
-
Nivå 4
Sammanlagt belopp*:
10 000 kr - 30 000 krDu tycker om:
5% rabatt
extra kuponger
(totalt 516 kr)1 kr = 2 poäng
-
Nivå 5
Sammanlagt belopp*:
≥ 30 000 krDu tycker om:
6% rabatt
-
1 kr = 3 poäng
*Akumulativt belopp: Försäljning utan återbetalning, eventuella återbetalda orderbelopp kommer inte att räknas mot det ackumulerade beloppet.


Anmärkningar:

1
Procentuell rabatt:
Procentuella rabattkuponger ackumuleras baserat på *giltig försäljning
Kupongkoden skickas via e-post
Rabattkupongen kan användas flera gånger inom den aktuella nivån och har inget utgångsdatum
Kan inte kombineras med andra kampanjer
2
Extra kuponger:
Extra kuponger kommer att skickas till Mitt konto - Mina kuponger
Kan inte kombineras med andra kampanjer
3
Dropshipper-belöningspoäng:
Dropshipper-poäng kan inte kvittas mot orderbelopp, utan kan endast lösas in mot dropship-kuponger
Poängen som samlas in per beställning är giltiga i ett år
Särskild Dropship-policy
1
Du kommer att få ytterligare 2 % av den *giltiga omsättningen för innevarande år som rabatt, varvid årsrabatten kommer att aggregeras och regleras i början av följande år om den genomsnittliga månatliga giltiga omsättningen är mer än 3 000 kr, d.v.s. om den ackumulerade årliga giltiga omsättningen efter avdrag för återbetalningsbeloppet är > 36 000 kr.
2
Stora beställningar kan begäras individuellt från kundtjänst (beställningar på mer än 30 stycken, eller beställningar över 5 000 kr).

3. Dropshippers kan inte njuta av webbplatskampanjerna samtidigt.
4. Ingen sammanslagning av beställningar, en beställning kan endast göras till samma adress.
5. Vänligen tillhandahåll dokumentation av din kommunikation med kunden angående frågor efter försäljning som referens.
6. Du kan bara ha ett konto för samma butik på samma plattform.
7. Om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst på [email protected] . Om bedrägligt beteende upptäcks kommer kontot att avaktiveras omedelbart och vi förbehåller oss rätten att vidta rättsliga åtgärder. Costway förbehåller sig rätten till slutlig tolkning av dessa regler.
*Vad är giltig försäljning/giltig intäkt?
Giltig försäljning/giltig intäkt: Försäljning utan återbetalning, eventuella återbetalda orderbelopp kommer inte att räknas mot det ackumulerade beloppet.
Hur kan jag gå med i Costway Dropship-programmet?


FAQ
1. Jag är en Level1 dropshipper, hur kan jag få 2% rabatt?
Procentrabattkuponger utfärdas enligt följande: när motsvarande nivå nås skickas ett meddelande via e-post och kupongkoden infogas i mejlet. Du kan använda kupongkoden när du gör din beställning.
2. Jag är en Level5 dropshipper, finns det några andra fördelar förutom 6% rabatt?
Du kommer att erhålla ytterligare 2 % av innevarande års giltiga omsättning som rabatt, där årsrabatten aggregeras och avräknas i början av följande år om den genomsnittliga månatliga giltiga omsättningen är mer än 3 000 kr, d.v.s. om den ackumulerade årliga giltiga omsättningen efter avdrag för återbetalningsbeloppet är > 36 000 kr. Dessutom kan du använda dina belöningspoäng för att lösa in kuponger.
3. Kan den procentuella rabatten och extrakupongerna kombineras?
Inga. Procentuell rabatt och extrakuponger kan inte kombineras. Du kan använda antingen den procentuella rabatten eller en extra kupong när du gör en beställning.
4. Vilka är dropshippers belöningspoäng? Vad är nyttan?
Costway Reward Point är en belöningspoäng lika med en kupong eller rabatt. Costway belöningspoäng kan tjänas in genom många aktiviteter i vår onlinebutik på www.costway.se Costway point: https://www.costway.se/costway-point/ .
Dropshipper-poäng kan inte kvittas mot beställningsbelopp, utan kan endast lösas in mot kuponger.
5. Varför bytte jag från nivå 2 tillbaka till nivå 1?
Nivåändringar ackumuleras enligt gällande omsättning, det vill säga det totala beloppet efter avdrag för alla återbetalningar. Du kan kontrollera om du har genererat en ny återbetalning och den kumulativa intäkten efter att återbetalningar inte har nått minimibeloppet som krävs för nivå 2. Om den sammanlagda försäljningen inte är korrekt, vänligen kontakta oss på [email protected].
6. Varför har jag inte blivit uppgraderad trots att jag har nått minimibeloppet för nästa nivå?
1. Vi inkluderar endast beställningsbeloppet i det ackumulerade beloppet när varorna har levererats.
2. Det kommer att uppstå en fördröjning i systemet.
Vi ber om ditt tålamod.
7. Jag är en säljare i Amazon Store, vad behöver jag vara uppmärksam på?
Om du vill sälja på Amazon, kopiera inte och följ andra säljares produktlistor (produktlänkar). Det rekommenderas att du skapar din egen produktlista baserat på vårt produktutbud på www.costway.se (dvs du bör generera nya ASIN). Ändra även titlarna och produktbeskrivningarna, annars kan dina produkter och butik blockeras av Amazon.
8. Kan jag använda mina dropship-kuponger och andra kuponger på webbplatsen samtidigt?
Inga. Dropship-kuponger kan inte kombineras med andra vouchers.
9. Jag har försäljning i andra länder. Kan jag fortfarande logga in på de andra costway-sajterna efter att jag har registrerat mig som dropshipper på www.costway.se?
Naturligtvis. Vi betjänar kunder i Tyskland, Österrike, Frankrike, Spanien, Italien och Belgien. Andra systerbolag finns i USA och England. Du kan registrera ditt eget dropshipping-konto i onlinebutiken i varje land, men observera att du bara kan ha ett konto för samma butik på samma plattform.
10. Min kund har ett problem med varorna, kan du hjälpa mig att lösa det? Hur kan min kund returnera produkten?
Självklart hjälper vi dina kunder att lösa sina problem. Vänligen tillhandahåll dokumentation av din kommunikation med kunden angående frågor efter försäljning som referens.
För returer kan du se returgarantin: https://www.costway.se/unsere-garantie/
11. Hur kan jag ta reda på hur många produkter som finns i lager?
Vi tillhandahåller en daglig uppdaterad produktflödesfil. Du kan ladda ner den senaste produktlistan via flödeslänken. Uppdatera dina butiksprodukter i tid. Om en produkt för närvarande inte är tillgänglig kan du inte sälja den vidare.
12. Varför kan jag inte ladda upp din CSV-fil?
Varje plattform har sina egna krav för filimportformatet. Kontrollera din plattforms filimportformat i förväg så att du kan organisera och ladda upp produktinformationen vi tillhandahåller.


Vi skulle vilja veta lite information om ditt företag.

Dropship auktoriserad certifiering
Lägg bara till upp till tre butiker.

Dropship auktoriserad certifiering

Din ansökan har skickats in.
Inom 7 dagar kommer du att få ett mejl som informerar dig om du har blivit antagen till programmet
bli antagen eller inte antagen.
Tack för ditt deltagande!
Lös in belöningspoäng i kuponger
* Inget lägsta beställningsvärde
* Minsta beställningsvärde på 70 kr
* Minsta beställningsvärde på 100kr
* Minsta beställningsvärde på 200 kr
* Minsta beställningsvärde på 300 kr
* Minsta beställningsvärde på 500 kr
1. Dropship-poäng kan endast lösas in för dropship-kuponger och kan inte användas för att dra av beställningsbeloppet i kassan.
2. Dropship-kupongerna är giltiga i 3 månader.
3. Inlösta kuponger kommer inte att återbetalas.

Hej!
Välkommen till Costway.se!
För att bättre förstå alla detaljer och fördelar med dropshipping rekommenderar vi att du besöker vår skrivbordssida.
Högerklicka för att kopiera länken och gå snabbt till skrivbordssidan.
Tack så mycket för ditt stöd. Vi vill erbjuda dig den bästa servicen och exklusiva erbjudanden för att garantera dig en tillfredsställande shoppingupplevelse! Gå med i Costway Dropshipping-programmet nu!
Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss på [email protected] .
Ditt Costway.se-team